Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - zřízení svatební agentury
Mohelská, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení svatební agentury, která bude působit na Jižní Moravě. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou podkladem pro praktickou část. V návrhové části jsou podrobně vytvořeny služby tak, aby se agentura odlišila od konkurence. Dále je zpracována finanční část, jejímž cílem je dospět k závěru, zda agenturu založit.
Studie logistických služeb pro konkurenční výhodu
Pavlas, Vladimír ; Novotný, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje podnikání a logistické služby obchodní společnosti, popisuje teoretické přístupy k optimalizaci služeb a navrhuje zlepšení pro získání konkurenční výhody.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Smékalová, Andrea (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Mlezivová, Veronika ; Smékalová, Andrea (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem spokojenosti zákazníků jazykové školy. Popisuje způsob návrhu marketingového průzkumu, provádění dotazníkového šetření a analýzu získaných informaci. Na základě provedeného zhodnocení mínění klientů školy, zpracovává návrh zlepšení vnímání firmy svými zákazníky, které by mělo vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a dále ke zkvalitnění služeb. Popisuje řadu doporučení, jak zlepšit vystupování školy vůči studentům a stát se více pro zákaznicky orientovanou.
Podnikatelský záměr - zřízení svatební agentury
Mohelská, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení svatební agentury, která bude působit na Jižní Moravě. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou podkladem pro praktickou část. V návrhové části jsou podrobně vytvořeny služby tak, aby se agentura odlišila od konkurence. Dále je zpracována finanční část, jejímž cílem je dospět k závěru, zda agenturu založit.
Studie logistických služeb pro konkurenční výhodu
Pavlas, Vladimír ; Novotný, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje podnikání a logistické služby obchodní společnosti, popisuje teoretické přístupy k optimalizaci služeb a navrhuje zlepšení pro získání konkurenční výhody.
Možnosti outsourcingu marketingových aktivit společnosti Bristolgroup Karlovy Vary
TLUČHOŘOVÁ, Miroslava
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu možností outsourcingu marketingu ve společnosti Bristolgroup Karlovy Vary, která svým hostům poskytuje lázeňské služby a hotelové ubytování v osmi lázeňských hotelech v Karlových Varech. První část práce je věnována teoretickým podkladům nutným pro zpracování praktické části, v níž je pomocí informací poskytnutých od vedení společnosti a vlastních zkušeností vyplývajících z osobního působení ve společnosti v letech 2010 a 2011 zpracována analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a jejího marketingového oddělení. Dále je pomocí internetových zdrojů vypracován přehled poskytovatelů outsourcingu marketingu v ČR, jejich srovnávání a následný výběr potenciálního dodavatele těchto služeb do společnosti Bristolgroup. Ze získaných poznatků bylo zjištěno, že marketingové oddělení není v současné době dostatečně efektivní, a proto bude pro společnost výhodnější najmout si marketingové specialisty. Nejvýznamnější výhodou jsou přijatelné náklady na profesionální přístup k marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.